Anna - Mitt 2011

Januari
Välkomnade det nya året med en nyårsafton i Klutmark som var himla lyckad! Spenderade som vanligt all min fritid med tjejerna med mys och fest. For till Umeå ett par gånger.


Februari
Började månaden med att fylla 18 år, hade dessutom den bästa födelsedagen i hela mitt liv tack vare min underbara familj och mina fina vänner. Upptäkte Skellefteås uteliv tillsammans med Rebecka då det vart krogen varje helg typ.


Mars
For till Västerås och firade mormor och morfar då det fyllde 80 år. Dansade non stop då vi hade mycket med dansväxthuset plus våran föreställning!


April
Vår dansföreställning vart färdig och lyckad. Tog körkortet då det vart en hel del körande plus en tur till Finland. Tatuerade mig. Var mycket med pojkarna. En hel del festande som vanligt..


Maj
Hade en väldigt lyckad och rolig valborgs. Mamma, Isabell och Sara fyllde år. Dansade i 3ornas föreställning. For med Isabell till Luleå och bodde på hotell. For till Alanya med tjejerna - Det bästa jag gjort i mitt liv!


Juni
Gick på sommarlov. Planterade skog. Festade gäääärnet. Vart solbränd. Hade en skitlyckad midsommar på Björnsholmen. Firade Amanda och Lover. Red hos Runa. Var mycket i Malins stuga.


Juli
Hade huset själv i två veckor. Mycket sol. Övernattningar. Stadsfesten. Brännboll. Såg HP med de vanliga. Trästocks. PDOL-helgen. Firade Hanna.


Augusti
Gjorde så mycket man bara kunde innan skolan började om. For med några av tjejerna till Stockholm för att festa och träffa trevligt folk. Började sista året av gymnasiet..


September
For till Umeå för att dansa. Firade Erik på födelsedagen. Festade rätt mycket. Konstig månad för mig.


Oktober
Burtsäskbingo. Red hos Runa. Invigde Malins utespa. Vart kär i Christian igen. Drack zumbali (aldrig mer) For ner till Västerås där jag praktiserade på ett hunddagis och bodde hos mormor och morfar. For till Stockholm med tjejerna och såg Rihanna i Globen. Gjorde Sthlms uteställen osäkra. Träffade massa nya människor.


November
Kom hem från Sthlm. Tog över Hannas lägga ett tag då hon i slutet av månaden for till Sthlm igen. Såg Kapten Röd. Dansade i Hallen. Beställde studentmössan. Otroligt mycket i skolan.


December
Måste dansa. Kvällsmys med tjejerna. Lilla julafton. Västerås med familjen. Lugn och stillsam månad för det mesta. Dundercupen. Världens ballaste nyårsafton (imorgon)


ETT JÄVLA BRA ÅR FÖR MIN DEL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0