ANNA

Har haft ett par toppendagar nu som jag kan dra upp lite snabbt:

Tisdag - Efter vi hade kollat på alla fina på balen for vi tjejer till Malin för att hälla i sig lite alkohol innan vi drog ut på Olles där det var jättetrevligt. När krogen stängde så följde jag med killarna för att efterfesta tills halv sju på morgonen.

Onsdag - Pyntade skrindan med några stycken i klassen och efter det började vi festa tillsammans hela klassen innan vi tog ett litet break från varandra tills några utav oss for ut på Verandan, som också var väldigt kul! Blev sent även då så ikväll ska jag verkligen försöka lägga mig i tid!

Nu ska jag skynda så att jag hinner i tid till middagen som klassen ska äta på Tatung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0